A Kréta E-napló ide kattintva érhető el ...


Kréta/e-Ügyintézés

2018 novembertől intézményünkben bevezetésre került tesztüzemben az e-ügyintézés
a KRÉTA rendszeren belül, melynek keretében lehetőség nyílik a szülők, gondviselők részére
az alábbi ügyek elektronikus úton történő rendezésére:

- Tanulói mulasztás igazolása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése.

A KRÉTA felületre a diákbelépéstől eltérő, gondviselői azonosítóval lehetséges a belépés, melynek kiosztása
megtörtént. A belépéshez szükséges jelszót a rendszer automatikusan generálta, azonban célszerű ezt
az első belépést követően adatvédelmi okokból megváltoztatni.

A rendszerbe történő belépéshez, annak használatához az alábbi linken tájékozódhat.

e-Ügyintézés Gondviselői/Szülői/Tanulói oldal